Kalendarium

Om du vill skriva ut programmet, klicka här:

VÅRA AKTIVITETER
Vi erbjuder många olika slags aktiviteter under året: föredrag, trädgårdsbesök, studiebesök, resor m.m. för att ge kunskap och inspiration till dig. Har du förslag på föredragshållare? Eller vill du visa din trädgård eller kanske känner du till någon visningsträdgård?
Tipsa oss!

Vi tipsar även om andra arrangemang och inspirationsdagar, runt om i Sverige
Vi samarbetar med Kristianstad trädgårdsförening, Göinge trädgårdssällskap och Olofströms trädgårdsförening
Det finns möjlighet att delta i deras aktiviteter och resor i mån av plats.
Se http://www.kristianstadstradgardforening.se  eller ring Carina Yngvesson tel. 0703 94 08 97
www.goingetgs.se eller ring Kerstin Sjörén tel. 0451/101 35
www.olofstromstradgardsforening.se eller ring Nils Henmyr tel. 0454 410 88

INSTÄLLDA ARRANGEMANG:
Styrelsen för Sölvesborgs Trädgårdsförening har beslutat att ställa in alla arrangemang t.o.m. 1 aug.med anledning av Coronapandemin. Många av våra möten sker visserligen utomhus men eftersom flertalet av våra medlemmar tillhör en riskgrupp på grund av sin ålder, vill vi gärna medverka till att förhindra smittspridning av viruset. Vi hoppas att du som medlem har förståelse för detta och att vi kan genomföra aktiviteterna vid senare tillfälle. Vår förhoppning är att vi alla kan ses igen i slutet av sommaren. Tills dess: Ha det bra i vårsolen! Gå ut i naturen, i Sölvesborgs fina parker och njut av den egna trädgården!

SÖLVESBORGS TRÄDGÅRDSFÖRENING
Tenorvägen 5056